Navštívte nás. Napíšte nám

Ako sa k nám dostanete?

RadyActive
Extreme Sport Center
Trieda KVP 1
04023 Košice

Cesta podľa Google mapy

 

Rýchle kontakty
E-mail: radyactive@gmail.com
Mobil: +421 907 462 001

KONTAKTNÝ FORMULÁR

 

Otváracie hodiny
Pracujeme pondelok až piatok, od 6:00 do 20:00. Po dohode aj cez víkend.

Spýtajte sa. Nehryzieme

Zavolajte nám alebo napíšte. Predtým ako tak urobíte, prečítajte si Časté otázky a Pomoc s výberom tréningu na stránke Programy. Možno práve v nich nájdete svoju odpoveď.

Mgr. Peter Podlesný

E-mail: petopodlesny@gmail.com
Mobil: +421 902 298 535

Michal Lakatoš

E-mail: info.mojosobnytrener@gmail.com
Mobil: +421 918 601 777

Právne informácie

Fakturácia, licencia, podmienky

Fakturácia / Licencia

Mgr. Radovan Gergeľ
Jarmočná 95/5
04411 Ždaňa

DIČ: 1078467599

Vaše časté otázky

Čo v prípade, že nemôžem dokončiť prípravku? Vrátite mi peniaze?

Prípravka je zaväzok, ktorý predpokladá rozhodnutie a úmysel ju dokončiť. Ak ju nemôžete dokončiť z objektívnych dôvodov (dlhodobá choroba, neplánované odcestovanie a pod.) je možné po osobnej dohode v nej pokračovať neskôr. Platí to však iba v prípade, že ste ju začali samostatne (zaplatili celú sumu 400 eur). Ak ste začali dvaja, osobe ktorá nemôže z objektívnych dôvodov pokračovať vrátime polovicu zaplatenej sumy (100 eur).

Som v programe MAX6, kde si môžem sám/sama určiť počet tréningov za týždeň. Koľkokrát je optimálne?

Optimum sú 3 tréningy za týždeň. Ideál sú 4 tréningy.

Kedy ma naučíte ako sa vhodne stravovať?

Od otvorenia nových priestorov (marec 2017) plánujeme vytvoriť aj nový spôsob, akým sa bude riešiť otázka vhodného stravovania. Chceme vypracovať akéhosi "sprievodcu" optimálnou výživou s konkrétnymi potraviny, ktoré odporúčame konzumovať (a sami konzumujeme). Nebude to nič zložité - práve naopak. Výživu je nutné zjednodušovať, aby bola aplikovateľná a najmä udržateľná z dlhodobého hľadiska.

Zatiaľ je otázka stravy riešená individuálne. Určite odporúčam navštíviť aj moju fanpage, kde mám množstvo článkov na túto tému.

Mám za sebou prípravku a neviem si vybrať medzi programom MAX a FGT. Aký je medzi nimi najväčší rozdiel?

Odhliadnúc od ceny, najväčším rozdielom je náročnosť používanych cvikov. Zatiaľ čo v MAX 6 sú využívané cvičenia učené v prípravke (teda všeky pohybové vzory), v programe FGT sa precvičujú primárne technicky najmenej náročné cviky (farmárska chôdza, sled tréning, wallbally, slambally, veslovanie, airbike, slideboardy, atletické drily s vlastným telom a pod.).

Čo sú radykány?

Radykán je intenzívny tréning pozostávajúci z opakovania troch druhov cvičení (core/silový cvik/trenažér) v určitom slede, počte opakovaní/čase a serií. Využívajú sa primárne jednoručky, kettlebelly, veľké osi, trap bar a pod.

Som žena a nechcem cvičiť s ťažkými váhami. Chcem iba trochu spevniť. Budem musieť?

Ťažká váha je relatívny pojem a váš tréner vie, aká je pre vás najvhodnejšia. Preto si ho platíte. Síce existujú určité mantinely, v ktorých sa vieme hýbať pri určovaní intenzity a objemu vášho tréningu, no je vhodné brať v úvahu, že naša filozofia je založená na dôvere v prospešné účinky práve silového tréningu. Ak chcete poskakovať, tancovať či cvičiť neustále iba s ružovými jednoručkami, zrejme Rady Active nie je pre vás.

Kedy uvidím prvé výsledky?

Výsledky sú závislé na mnohých faktoroch. V Rady Active používame koncept 164. Znamená, že ak človek trénuje 4 x týždenne, tak okrem daných 4 hodín, ktoré sú do značnej miery pod našou kontrolou, záleží aj na zvyšných 164, ktoré ovplyniť vieme už ťažšie (kvalita a množstvo jedla, spánok, regenerácia, stres a pod.). Tento celok rozhodne o výsledkoch a rýchlosti ich dostavenia.

My však urobíme maximum preto, aby sa dostavili. A čo ty?

Chcem nastúpiť do programu FGT. Aký je postup?

Ako prvé nám napíšte cez formulár na stránke, že máš o to záujem. Následne vám umožníme prihlásiť sa do systému, kde si vyberiete termíny, ktorých sa chcete zúčastniť (max 3 za týždeň, resp. dvanásť za mesiac).

Upozornenie: Tréningov FGT sa môžu zúčastniť iba osoby s dobrým zdravotným stavom, bez vážnych pohybových obmedzení, či bolestí pohybového aparátu. Individuálne prípady prosím konzultovať s nami vopred.

Čo sú hurikány?

Hurikán je veľmi intenzívny kruhový tréning s cvičeniami, pri ktorých sa využíva rôzne náčinie ako kondičné laná, vrece, slambally, wallbally, cviky s vlastným telom a pod. Činky, či kettlebelly sa využívajú minimálne. Dôraz je kladený na explozivitu vykonávania (balistická metóda, plyometrická metóda) v závislosti od použitého intervalu (väčšinou od 6 do 30 sekúnd). Cvičenia sú po sebe vyskladané podľa určitého kľúča.

Nikdy som necvičil. Naozaj sa môžem prihlásiť na FGT?

Úprímne? Rozumnejšie by bolo začať prípravkou, no ak si ju nemôžete dovoliť, urobíme maximum preto, aby ste si aj v programe FGT zacvičili dobre a najmä bezpečne.

Upozornenie: ak máte problémy s pohybovým aparátom či zdravím celkovo, odporúčame nás kontaktovať a popísať nám váš problém. Následne zhodnotíme riziko.